Paul Jeremy: Just another part of your mad machine + FASHIONABLE EAST

15.8.12

Just another part of your mad machine + FASHIONABLE EAST











Lubię sobie poeksperymentować, więc kiedy w Białymstoku  powiało chłodem i siedziałem zamknięty w moich czterech ścianach wpadłem na pomysł pocięcia moich starych, czarnych spodni. Kawałek papieru ściernego w dłoń i rozpocząłem pracę. Po jakiś dziesięciu minutach mi się znudziło – gdyż efekty były bardzo znikome – postanowiłem spróbować użyć nożyczek i choć dziury nie wyglądały na tak „naturalne”, to zrobienie ich zajęło mi o wiele mniej czasu. Taka mała rada: używajcie najpierw nożyczek, a później, gdy już natniecie materiał, potrzyjcie to miejsce papierem ściernym – podobny efekt i zdecydowanie krótszy czas pracy.
Kolejny element stylizacji – sweter z golfem. Nie mam bladego pojęcia czy w tym sezonie będą modne, czy nie(podobno czerń i czerwień są ponadczasowe…), ale wygrzebałem go z szafy i postanowiłem, że muszę sobie znowu zrobić w nim zdjęcie. Założyłem go już kiedyś – jakiś rok temu i wtedy zawijałem golf, by go ukryć – tym razem postawiłem na coś zupełnie odwrotnego i go wyeksponowałem, o.
Na koniec kilka słów o białych conversach – sam nigdy bym ich nie kupił, ale że dostałem je w prezencie, to postanowiłem się do nich przekonać… i niespodziewanie się zakochałem. Nie doceniałem ich(w ogóle nie cierpiałem białych butów i uważałem ja za kompletnie niepraktyczne), a teraz nauczyłem się jak je odpowiednio wkomponować i myślę, że staną się jedną z moich ulubionych par, a kurz i niewielkie zabrudzenia dodają im tylko charakteru.




okulary - H&M
sweter - vintage
spodnie - przerobione przeze mnie 
buty - converse

pics by delirious

*********************************************************

Dostałem akredytację na Fashionable East - z czego jestem bardzo zadowolony i na pewno możecie się spodziewać fotorelacji z tej imprezy i kilku słów ode mnie.



2 komentarze:

  1. świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chciałabym przeczytać Twoją relację z fashion weeku.

    Zapraszam do siebie, wstawiłam już parę zdjęć z piątkowych pokazów.

    OdpowiedzUsuń