Paul Jeremy: Falling from cloud 9

13.6.12

Falling from cloud 9



Falling from cloud 9
Crashing from the high
I'm letting go tonight
Falling from cloud 9

Hah, zakochałem się w kolorze miętowym, ale mało kto podziela mój niecodzienny gust - mimo to, zakupiłem sobie tę miętową koszulkę - i myślę, że w połączeniu ze sweterkiem(głównym bohaterem poprzedniej stylizacji) i szaro-białymi spodenkami stanowią całkiem udaną i zgraną całość. Oczywiście w outficie nie mogło zabraknąć moich ukochanych conversów i okularów przeciwsłonecznych(które ukrywają moje straszliwe, fioletowe cienie pod oczami). Tak jak zazwyczaj, prawie wszystko z H&Mu(czy ja nie powinienem mieć już jakiś zniżek?) Tytuł posta zainspirowany utworem Katy Perry, do której mam ogromny sentyment i czasami nachodzi mnie dziwna ochota na słuchanie jej piosenek <3










koszulka - H&M
spodenki - H&M

2 komentarze:

  1. great outfit, I really like your cardigan :)

    http://hello-strawberryswing.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. b.ładnie wyglądasz:)
    ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń